Vectra i TVN Warner Bros. Discovery zawarły nową umowę, rozszerzając współpracę o streaming, dynamiczną reklamę i lepszy dostęp do kanałów. Na co teraz możemy liczyć w ofercie operatora?
TVN Warner Bros. Discovery oraz Vectra ogłosiły właśnie podpisanie nowej, długoterminowej umowy o współpracy, która rozszerza dotychczasowe porozumienie i otwiera nowy rozdział w dostępie do treści nadawcy. To dobra wiadomość dla klientów, którzy zyskają dostęp do większej ilości treści.
- Netia ma aż 5 kanałów za darmo! Korzystaj w czerwcu
 - Polsat Box: 5 nowych kanałów za darmo! Jak oglądać?
 
Vectra ma nowe kanały, także online. Jak to działa?
Abonenci zyskają bowiem nie tylko pełny dostęp do oferty programowej, ale również nowe kanały w streamingu oraz nowe funkcje, takie jak dynamiczna podmiana reklam. Na mocy nowego kontraktu, kanały z portfolio TVN Warner Bros. Discovery będą dostępne dla użytkowników Vectry w tradycyjnej telewizji linearnej, a także w formie OTT, czyli usług online.
W ramach nowej umowy do oferty OTT dołączą m.in. TVN 7, TVN Fabuła, Metro i TTV. Tym samym użytkownicy będą mogli oglądać treści z tych kanałów także na swoich smartfonach czy tabletach w aplikacji TV Smart GO.
Przedłużenie tej współpracy to świetna wiadomość dla abonentów Vectry. Dzięki temu zapewniamy im dostęp do szerokiego wachlarza treści – od wiadomości w TVN24 i CNN, przez programy motoryzacyjne i podróżnicze, po rozrywkę dla dzieci i tematyczne kanały jak HGTV czy Food Network.
– dodaje Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Nowa umowa między TVN Warner Bros. Discovery a Vectrą oznacza dla abonentów łatwiejszy dostęp do kanałów nadawcy, a dzięki technologii DAI reklamy będą dopasowywane dynamicznie. Partnerzy planują też wspólne kampanie promujące nowe możliwości.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.









