>

Disney+ otwiera się na konkurencję? Widzowie dostaną nowe tytuły

Disney i ITV właśnie dogadali się w sprawie współpracy. Hity z jednej platformy trafią na drugą i to już za chwilę. Na liście m.in. „The Bear”, „Love Island”, „Andor” i „Mr Bates vs The Post Office”.

Od 16 lipca na platformach Disney+ i ITVX pojawią się specjalne zakładki z wybranymi treściami drugiego serwisu. Disney nazywa to „A Taste of ITVX”, ITVX daje z kolei „A Taste of Disney+”. Brzmi jak zabieg PR-owy? Być może. Ale dla widza oznacza to więcej dobrych rzeczy do oglądania, bez konieczności zakładania nowego konta.

Disney+ i ITVX łączą siły. Widzowie zyskają dostęp do nowych hitów

To nie jest jednorazowy zastrzyk promocyjny. Obie strony zapowiadają, że zestaw tytułów będzie regularnie aktualizowany. A to sugeruje długofalową współpracę, a nie chwilową wymianę grzeczności.

Dlaczego w ogóle do tego doszło? Disney i ITV chcą dotrzeć do nowych grup odbiorców. I wygląda na to, że dogadali się nie tylko co do treści, ale też co do reklam. ITV odpowiada za reklamy przy tytułach Disney+ na ITVX, natomiast Disney obsłuży reklamy w zakładce ITVX na Disney+ (dotyczy wersji z reklamami).

Co konkretnie znajdziemy na obu platformach?

Na Disney+ pojawią się tytuły, które do tej pory były dostępne tylko w ITVX. Wśród nich:

  • Mr Bates vs The Post Office – hitowy dramat, który poruszył całą Wielką Brytanię,
  • Spy Among Friends – klimatyczny thriller szpiegowski,
  • Love Island – nie trzeba przedstawiać,
  • Popularne brytyjskie seriale jak Endeavour, Vera, czy Karen Pirie (sezon pierwszy),
  • Rozrywkowe propozycje, np. The 1% Club czy Price of Perfection z Olivią Attwood.

Z kolei na ITVX pojawią się wybrane tytuły z katalogu Disney+:

  • The Bear – jeden z najlepiej ocenianych seriali ostatnich lat,
  • Andor – obowiązkowa pozycja dla fanów Star Wars,
  • Only Murders in the Building – lekka i zabawna opowieść z domieszką kryminału,
  • The Kardashians i The Secret Lives of Mormon Wives – dla fanów reality TV,
  • Familijne klasyki: Lilo i Stitch: The Series oraz Fineasz i Ferb.

To nie pierwszy raz, kiedy Disney i ITV współpracują. Renegade Nell (od Disney+) był już emitowany w wersji free-to-air. ITV Studios z kolei stoi za takimi tytułami dla Disney+, jak Rivals, Suspect: The Shooting of Jean Charles de Menezes czy reaktywowane Blind Date.

Obie strony mówią jednym głosem: ta współpraca ma sens. – Disney to świetny partner, a ich katalog jest naprawdę imponujący – przyznał Kevin Lygo z ITV. Z kolei Joe Earley z Disney+ podkreślił, że to szansa na przyciągnięcie nowych widzów i pokazanie, co mają najlepszego.

I faktycznie, wygląda na to, że wspólne granie może się opłacać bardziej niż niekończące się walki o użytkownika. A skoro przy tym widz dostaje więcej dobrych treści – to chyba układ idealny.

Źródło

Michał Zacharski

Najnowsze artykuły

Genialna promocja na słuchawki dla graczy za drobne. Teraz aż 60% rabatu!

Ruszyła świetna promocja na niedrogie słuchawki dla graczy! Mowa o modelu HyperX Cloud Mini Wired…

4 listopada 2025

Remastery tracą sens? Dane pokazują, że gracze wolą remaki

Nowe raporty z branży gier nie pozostawiają złudzeń, remaki sprzedają się ponad dwa razy lepiej…

4 listopada 2025

Black Friday Weeks i rekordowo tani Mini LED 55 cali 144 Hz!

Xiaomi TV S Mini LED 55” to rewelacyjny wybór — telewizor z HDMI 2.1 i…

4 listopada 2025

Epicka saga na Netflix. 5 filmów dostępnych już teraz!

Pięć filmów z serii „Transformers” Michaela Baya trafiło właśnie na platformę Netflix! To powrót jednych…

4 listopada 2025

Hitowy soundbar ponad 1000 zł taniej niż w największych sklepach!

Chcesz kupić tani soundbar z dobrymi parametrami? Jeśli tak, to świetnie się składa, ponieważ najnowszy…

4 listopada 2025

Nowa adaptacja Stephena Kinga już na VOD. Gdzie obejrzeć „Wielki Marsz”?

Film „Wielki Marsz” na podstawie powieści Stephena Kinga trafia z kin prosto do serwisów VOD.…

4 listopada 2025