Netflix szykuje wielki powrót reality show inspirowanego „Squid Game”. W nowym sezonie zobaczymy setki uczestników, którzy zawalczą o jedną z największych nagród w historii tego typu programów. Pierwszy teaser już wywołał falę emocji i komentarzy w sieci.
„Squid Game: Wyzwanie” wraca z kolejną odsłoną, a stawka jest większa niż kiedykolwiek. Do gry ponownie wejdzie setki graczy, którzy w serii konkurencji inspirowanych oryginalnym hitem Netfliksa powalczą o oszałamiające 4,5 mln dolarów.
Squid Game: Wyzwanie powraca. Netflix pokazuje teaser i kusi rekordową nagrodą
Netflix właśnie opublikował oficjalny teaser, który trwa niecałą minutę. To krótki materiał, ale wystarczający, by podgrzać atmosferę widzimy fragmenty kilku nowych gier oraz pełne napięcia twarze uczestników. Już teraz fani komentują, że „emocje wyglądają na jeszcze większe niż w serialu fabularnym”.
Premiera zaplanowana jest na 4 listopada, a sam zwiastun zdążył rozpalić wyobraźnię widzów.
Pod teaserem Netfliksa posypały się komentarze. Część widzów ironizuje, ktoś pyta, czy „w grze pojawi się dziecko, bo ta scena w oryginale złamała mu serce”, inny zastanawia się, „czy Squid Game bez Gi-huna w ogóle ma sens”.
Nie brakuje też porównań. Jeden z użytkowników napisał: „Ten zwiastun wygrywa z sezonem 5 Stranger Things”, a ktoś inny kpi: „Gdyby nietrafianie w punkt było konkurencją, Netflix byłby mistrzem”.
Są też fani, którzy naprawdę wierzą, że produkcja doczeka się jeszcze kolejnych sezonów i że „Squid Game” stanie się długoterminową marką na miarę „Survivora”.
W przeciwieństwie do koreańskiego oryginału, w „Wyzwanie” nie ma śmiertelnych konsekwencji. Gracze odpadają z rywalizacji, ale emocje, presja psychiczna i konieczność zawierania sojuszy są równie intensywne. Widzowie mogą liczyć na mieszankę strategii, siły charakteru i spektakularnych konkurencji, które niejednokrotnie będą balansować na granicy absurdu i widowiska.
Pierwszy sezon reality-show udowodnił, że format ma ogromny potencjał. Teraz Netflix stawia wszystko na jedną kartę i chce, by „Squid Game: Wyzwanie” było jeszcze większym hitem niż poprzednio.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.









Dodaj komentarz